Σύντομο Βιογραφικό

ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ο Γεώργιος Μπάλτας είναι Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Warwick της Αγγλίας. Ασκεί τα καθήκοντα του Διευθυντή του Προγράμματος Διδακτορικών Σπουδών και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ενώ έχει διατελέσει Πρόεδρος του ιδίου Τμήματος.

Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν συμπεριφορά καταναλωτή, συμπεριφορική επιστήμη, λήψη αγοραστικών αποφάσεων, μοντέλα διακριτών επιλογών, διοίκηση επωνύμου προϊόντος, και προηγμένες μεθόδους έρευνας αγοράς και ατομικής συμπεριφοράς.

Έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό ερευνών σε καταξιωμένα διεθνή περιοδικά με διαδικασία ανώνυμης κρίσης, όπως τα Journal of Retailing, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Advertising Research, Decision Sciences, Applied Economics, European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of the Market Research Society, Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing & Consumer Services, Journal of the Operational Research Society, Transportation Research, και Marketing Letters.

Δεκάδες εργασίες του έχουν παρουσιασθεί σε σημαντικά διεθνή συνέδρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, στα οποία περιλαμβάνονται τα American Marketing Association Educators' Conference, the British Academy of Management Conference, European Marketing Academy Conference, και Academy of Marketing Conference, μεταξύ άλλων.

Το επιστημονικό έργο του περιλαμβάνει ως τώρα περισσότερες από 100 δημοσιεύσεις και τυγχάνει σημαντικής αναγνώρισης, έχοντας συγκεντρώσει περισσότερες από 1700 αναφορές στη διεθνή ερευνητική γραμματεία, καθώς και τέσσερα βραβεία καλύτερου άρθρου.

Είναι τακτικός κριτής σε σημαντικά επιστημονικά περιοδικά, στα οποία περιλαμβάνονται τα Marketing Science, Decision Sciences, Journal of Retailing, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Service Research, Journal of International Marketing, European Journal of Marketing, European Journal of Operational Research, International Marketing Review, International Journal for Research in Marketing, Journal of Business Research, Journal of the Operational Research Society, και Journal of Retailing & Consumer Services. Είναι επίσης μέλος των συντακτικών επιτροπών των περιοδικών Industrial Marketing Management, International Journal of Retail and Distribution Management, Journal of Economic and Administrative Sciences, και Journal of Product and Brand Management.

Συμμετείχε στις οργανωτικές και επιστημονικές επιτροπές διάφορων διεθνών συνεδρίων και διετέλεσε συντονιστής του πεδίου μοντέλων & προβλέψεων (Modeling & Forecasting track) σε 5 ετήσια συνέδρια της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ. Έχει διατελέσει, επίσης, κριτής και πρόεδρος συνεδρίας σε πολλά διεθνή συνέδρια, καθώς επίσης και αξιολογητής σε ιδρύματα, όπως το National Science Foundation των ΗΠΑ.

Συνέγραψε τέσσερα βιβλία στα πεδία της καταναλωτικής συμπεριφοράς και του εμπορίου. Έχει φιλοξενηθεί πολλές φορές σε Ελληνικά και ξένα ΜΜΕ με περισσότερα από 500 άρθρα, συνεντεύξεις και αναφορές. Συμμετείχε, επίσης, ως ομιλητής ή διοργανωτής σε μεγάλο αριθμό ημερίδων, συμποσίων και εκδηλώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


Εκτύπωση Σελίδας